به مناسبت گرامیداشت هفته ملی جمعیت، مسابقه نقاشی ویژه فرزندان خردسال خانواده ها و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان گچساران؛ این مسابقه با هدف ترویج فرهنگ فرزندآوری، تقویت بنیان خانواده، و افزایش آگاهی عمومی در زمینه اهمیت جمعیت و در فضایی صمیمی و با نشاط برگزار شد و فرصتی فراهم آورد تا کودکان و همراهان با موضوعات فرهنگی و اجتماعی مرتبط با سلامت و جمعیت بیشترآشنا شوند.
براساس این گزارش این برنامه در راستای برنامههای ترویجی هفته ملی جمعیت، گامی مؤثر در جهت ارتقاء مشارکت خانوادهها در موضوعات مهم جمعیتی و اجتماعی محسوب میشود.
گفتنی ست در پایان این مسابقه به شرکت کنندگان، جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.
